دووست دارررررم بفهم خیلی سخت نیست 1
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان love is love و آدرس www.youhearthmeforever.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

Hearth sea
آرام بگیــــــر دلـــــم...او بی تـــو آرام استـــــ ـ ـ
پنج شنبه 12 آذر 1394برچسب:, :: 22:46 ::  نويسنده : Ali       

سلام

الان که دارم واست مینویسم اشک تموم چشمام رو گرفته

میدونم  این تقاص اذیت کردن توست .

میدونم حق خواستنت را ندارم.

میدونم هنوز هم من رو دوست داری .

میدونم  حداقل  هفته ای یک بار هم شده به من فکر میکنی.

میدونم یاد لحظه هایی که با هم بودیم میوفتی.

پس حالاتو بدون

بدون نمیخام با کسی دیگه ای باشی .

اگه این حسادته اره من حسودمن نمیخوام غریبه ای روی خوش و زیبای تو راببیند.

اگر داری انتقام تنها گذاشتنت را میگیری

پس بدون

سخت  انتقام گرفته ای دیگه توان پا شدن از جایم را ندارم.

پس لطفا همانطور که من برگشتم و گفتم همه دروووغ بود.

تو هم برگرد

اره خیلی دلم هوات و کرده

خیلی میخوام پیشم باشی تا بهت ثابت کنم چقدر برام عزیزی

لطفا درک کن وبفهم نبودنت مرا از بین برده.

باوووور کن رویت غیرتی میشوم وقتی که میبینم دل به کسی دادی.

ولی این سکوت است که امانم را میبرد.

پس لطفا برگرد .

به بودنت احتیاج دارم.  

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: